måndag 29 september 2008

08-09-29; 24 dagar tills usa

I helgen var vi i norrland ..

Fredags; Satt i bilen i 4,5 timmar och lyssnade på musik på vägen upp till kusinerna. När vi kom fram gjorde vi inte så mycket eftersom klockan var ganska mycket. Men vi gick ner på byn en liten stund och jag träffade jens och westerlund.

Lördags; Vaknade runt 12, tidigt för att vara mig (; eller ja rättare sagt kicki väckte mig .. hon slet upp dörren och jag satte mig upp i sängen och berättade om min konstiga dröm, haha inte för att jag kommer ihåg den men kicki berättade att jag sagt; my little ponnys spelet du vet, om man kliver på två gula för man en bricka? hahaha, fattar inte vad jag har för sjuka drömmar men iallafall. Vi grillade och hade familjemiddag, MYS! det var jag, kicki, renée, christian, per, anki, nisse, pappa, farmor och sen kom farfar och louise. Och senare på kvällen spelade jag, renée, kicki, jens, andré och joppi kort hos oss. Sen drog vi ut och det var grymt tråkigt så jag la mig på vägen och tittade på stjärnorna (ganska påverkad) och dessutom får man aldrig se stjärnorna i gimo som man får där uppe. :) Gick och la mig vid 3 den natten. usch,

Söndag; Vaknade och kände mig lite bakis, men inte för mycket iallafall. Ja, ingenting speciellt hände denna dag. Vi åkte hem till Gimo igen. HIHI

Måndag (idag); Vaknade kvart i 8 idag och gick till brandstation halv 9 eftersom Anna väntade där på mig. Vi skulle till brandstation men eftersom det var skol sm i fotboll var det mycket mer intressant så jag, maddis, anna, tove, och frida åkte till skolan. Och det var helt okej. Det var inte så jätte roligt att kolla på fotbollen men satt och pratade med Chris och då blir allting bättre. Var med Chris hela dagen, hon följde med mig till tandläkaren i alunda 14:00. Efter det åkte vi tillbaks till Gimo och satt uppe vid skolan och snackade. Sen drog jag och pappa och handla på coop i östhammar .. Jadu, sen har jag varit hemma och tagit det lungt. Matte prov imorron, hoppas det går bra.


TJING

Inga kommentarer: