måndag 22 september 2008

08-09-22; 31 dagar :)

Idag hade vi prov i skolan, på smitta osv. hoppas att det går bra men förmodligen inte. Har så mycket att tänka på just nu, men det ska bli skönt att få komma iväg i 18 dagar åtminstånde till pojkvännen min. Vi åker den 23 oktober och kommer hem när vi känner för det antar jag.. YES!
Var med Hempa en stund efter skolan, åkte runt i Gimo.
Tove kom hit runt 5 och vi gick ut en liten stund men det var inget intressant ute så vi gick hem till mig. Tove spelade gitar och sjöng och jag sjöng också. Får börja träna mer för halsen orkar inte med. Haha.
Men på fredag åker jag upp till kusinerna :) saknar er kicki & kattis. PUSS PÅ ER. Hoppas på att madde kan komma och hälsa på i Gimo snart, saknar någon jag kan lita på rejält. till 110% alltså. Men nu ska jag prata med älskligen, tjing

1 kommentar:

Madeleine Thunwall sa...

åh gumman! så för jag har en ledig helg så kommer jag! jag lovar <3