söndag 5 oktober 2008

08-10-05 ' snart älskling!!

Har ledsnat att skriva om vad som händer, haha vet inte varför. Skolan gick bra i veckan var där varje dag. Allting är helt okej men vill fortfarande tillbaks till min pojke. Där jag känner mig hemma. Men iallafall, om 18 dagar åker vi dit och jag är så glad. Vi åker från arlanda till new york sen därifrån till greenville. Precis som vanligt :) det är jätte jobbigt att åka till chicago och sånna stora flygplatser och det tar så lång tid. JAG LÄÄÄÄNGTAR! äntligen får jag träffa min älskling igen. Har inte sett han på 3 månader nu. :/

Fredags; Jag och Emma hade ingenting att göra så vi var ute. Syrran och hennes kompis satt och spydde på busstation och jag vart less och ringde pappa. Sen gick jag och Emma hem vid halv tolv för vi var också trötta haha. Vi drack lite, (vodka&vin) som Emma hade med sig. Vi slocknade kl 12 och folk hade ringt men vi hade inte vaknat. LOSERS haha.

Lördag: Kollade på ishockey vilket var ganska kul ; GE MIG ETT G, G! haha, jag hannele emma och fredrik + syrran och fay. Sen gick jag och hannele till roma för att träffa danne men han drog när vi kom precis som vanligt. Sen var vi bara ute och så, Hannele var iallafall jätte flum. :)

Söndag; chillat framför tvn och pratat med min älskling, och that's all!

TJING

Inga kommentarer: