måndag 15 september 2008

08-09-15; tråkigt

Idag har jag bara suttit hemma och haft tråkigt. Har pratat med Ryan iochförsig, jag saknar honom mer och mer för varje dag som går. Han är den finaste människan på denna jord. Ingen kunde bry sig mer om mig änn honom. Det kommer bli underbart i oktober när jag, renée pappa åker dit. Då ska jag och Ryan åka upp till rich mountain och mysa som vi gjorde precis när vi började dejta. Stjärnorna ser så mycket klarare där uppifrån man kan se dom mycket bättre där. Gud så mysigt det är hemma i south carolina, alla solnedgångar nere vid floden, alla bbq's alla härliga människor. Men trivs jätte bra här i svedala också, men känner mig inte som hemma här längre. Har inte ens kontakt med alla gamla kompisar som jag brukade ha .. förutom dom som har kontakt med mig nu, och det uppskattar jag verkligen hörrenini!Vädret blir bara värre och värre, det är ju så kallt så det inte går att gå ut längre. Saknar sommaren! Just nu sitter jag och pratar med Ryan i telen, saknar honom desto mer jag pratar med honom. Renée och Fay sitter här i soffan och latar sig som fan, dom funderar på att gå ut & tigga cigg på torget. Haha, tänk när man var i den åldern, livet måste ha varit en dans på roser. ;)
Men iaf, måste väcka pappa för han ligger väl och sover .. måste köpa cigg eftersom mina slut. Ska börja jobba imorgon på Lärkbacken weiij, hoppas dom gamla är roliga där. Så kanske jag har mer intressanta grejor att skriva om imorgon. Tihi'
tudelu '

Inga kommentarer: