fredag 19 september 2008

08-09-19; sista dagen på lärkan

Idag var det sista dagen på lärkbacken. Har haft så mycket fina stunder och jätte roligt där.
Jag och Lina gick på en promenad med Åke och en annan tant. Vi gick till torget och Bettans cafe eftersom Åke vill så gärna ha lite kaffe. Han tröck i sin två bakelser och en kopp kaffe. Han bjöd mig och Lina på något också och jag tog en varm choklad och Lina tog en festis. Han är så snäll och omtänksam den där gubben. Han pratade jätte mycket med mig och skrattade. Jag tror att han hade roligt på promenaden eftersom dom boende inte kommer ut så mycket som dom borde. Men iallafall, tackade för allt på lärkbacken och gick runt och sa hej då till alla boenden och kramade om dom. Kommer sakna Elsa, Sture, Birgitta, Åke, Frida, och Greta jätte mycket eftersom det var dom jag lärde känna bäst. Efter lärkan gick jag till mormor och morfar ett tag och kollade på Jennys (kusins) bröllopsbilder och pratade med mormor. Gick hem till mig kl 4 och dammsög lägenheten och duschade och så .. Julia kom kl 18:30 och vi gick till till ica för att köpa taco grejor till tjejmiddagen. Ellen kom runt halv 8 och vi åt & gick ut efter det. Var mest med kw & Hannele när jag var ute. Vart lite drama men det löste sig med lite cash. Gick hem kl elva och nu sitter jag och kollar på TV. Myspys! Men iallafall nu ska jag prata med min älskade pojkvän & det finns ingenting mer att berätta om typ. Puss '

Inga kommentarer: