söndag 14 september 2008

08-09-14; ryan 18 idag :)

I helgen var jag i sthlm hemma hos moder jord, det var helt okej antar jag. Göran fyllde 70 så det blev ett stort partaj! Klara, Jag & Renée hade lagom tråkigt eftersom det bara var två ungdomar där och resten mindre barn alltså 9an och yngre. Jag & Klara gick över till Madde runt 7 och hoppade studsmatta & tittade på tv m.m. Hon blev trött efter ett tag & då tog jag tillbaks henne över gatan tillbaks till festen. Jag & Madde fortsatte och kolla på TV, (singalong,hostell&extraextra) vilket var ett ganska så bra tidsfördriv. :)
Idag fyller min pojkvän 18 år, GRATTIS ÄLSKLING! jag älskar honom med hela mitt hjärta, guuuud så mycket jag saknar honom. OMG, är så himla glaaad! Hoppas att allting blir som jag vill att det ska i oktober, ska vara där och mysa med honom i 2 veckor, vilket inte är så länge men det är bättre än ingenting antar jag.
Imorgon ska klassen (OP08) till Brandstation och plugga hela dagen. Tror bara vi kommer ha teori men det är bättre än att sitta och loda i skolan. Sen på Tisdag ska jag börja jobba på Lärkbacken för resten av veckan, praoa alltså. Kommer nog bli väldigt roligt eftersom dom gamla är så mysiga och galna. :) Men iallafall nu ska jag fortsätta med pojkvännen min.
skriver mer imorgon.

Inga kommentarer: