torsdag 9 oktober 2008

08-10-09; drowning slowly

Everything is gettin' harder and harder,
it feels like the world is fallin' apart under my feet.
And what can I do about it?
Just sit here and watch myself drown in worries and pain.
I wished nothing else but to be with you my love,
but my mind don't make this worlds decisions.
Som ni kanske läser är jag ganska depp just nu. Men kommer få åka till älsklingen om 14 dagar så är jätte uppspelt. Skolan är faktiskt helt okej men matten är helt upp och ner. Vi har 60 sidor att göra på det här kapitlet och jag har bara gjort 6 hit tills. Men men, livet fortsätter även fast man ibland önskade annat. Önskar att livet kunnat stå stilla tills jag var redo att leva det.
Idag hade vi skolfoto och alla i klassen hade brandkläderna på sig. Jag blev jätte onöjd med grupp- och enskilt foto som vanligt. JAG SAKNAR RYAN! finns inte så mycket mer att berätta än att jag och syrran drar till fjollträsk och hälsar på mamma i helgen. Var på ug men Hannele och Renée idag, sen drog jag och Hanna för att sola i simhallen. Sen har det inte hänt så mycket mer idag ..
' puss

Inga kommentarer: