onsdag 15 oktober 2008

08-10-15; fanns inte mobbning skulle inte du finnas

Idag har man inte gjort spå mycket i skolan förutom att haft databild och matte och snart har vi svenska sen har vi socialkunskap. Jag och Emma hade as roligt på databilden iallfall. Gillar din snögubbe emma, hihi. Det jobbigaste jag vet är när människor som man inte vill ha någonting att göra med längre försöker ta upp kontakten igen. Men inte kan man vara elak heller, men men.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet bara en sak 8 DAGAR KVAR! WEEEEIJ! är så jävla lycklig. Dryga jävlar kom upp till skolan idag också, håll er till eran skola tack. Kompisar kan ni träffa på fritiden, ni skämmer ju för fan ut er sjävla. Stackare .. Sitter i datasalen just nu med Hannele och Emma. Dom sitter på bilddagboken och skvallrar om människor medans jag sitter här och skriver. Haha. Imorgon har vi mentorsdag i skolan och jag har tid kl 3 men ska till skolan kl 1 för har tid hos Ingrid också. Funderar på att byta till kinesiska med Emma istället för att ha socialkunskap. Det är så himla tråkigt. Men iallafall, hoppas att Hanna mår bättre idag så vi kan snacka ett tag ikväll. En fråga, VAD FINNS DET ATT GÖRA I GIMO den som svarar på den är värd en guldstjärna för det börjar bli så jäääääävla långtråkigt nu. Jag, Emma och Hannele hade tråkigt så vi dränkte en cigg i smatter ifrån tändaren, och vem var tvungen att röka först? Jo jag och den där jävla ciggen small i hela annsiktet på mig. Haha, klockrent. Hmm ... vet inte om det finns så mycket att berätta om eftersom det HÄNDER ingenting typ. Kanske skriver någon minnesvärt i kväll om det händer någonting viktigt man vill komma ihåg. Men hej då så länge!

Fanny & Ryan 4ever

1 kommentar:

Madeleine Thunwall sa...

gumman förlåt men jag kan inte komma i helgen :( finns ingen som kan ta tjejerna på lördag på matchen.. fan förlåt!! <3<3