tisdag 14 oktober 2008

08-10-14

Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag åker till min älskling. Jag är överlycklig!
Skolan har varit helt okej idag, det kände faktiskt roligt att gå till skolan och få träffa Chris, Emma och Hanna. Tack för ciggen i morse, var lite aggro och det vet jag, filot (a)!
Vi hade Matte, Databild, Svenska och Medicinsk grundkurs idag i skolan. Ska ha prov i medicinsk grundkurs på fredag. Hoppas att det går bra, det är massa jobb om cellen. Alltså inte sånt man lärde sig i grundskolan utan mycker mer invecklat. Har pluggat idag efter skolan eftersom vi har prov på fredag. Det har gått bra tills vi började äta middag, efter det ville jag bara prata med min älskling. Pratar med honom just nu :) Vet inte vad jag ska göra ikväll.. Kanske drar ut med Hanna och Tisha en sväng och pratar lite med dom två filurerna. Är ganska trött idag, vet faktiskt inte varför. Imorgon har jag socialkunskap i skolan, då ska jag lämna in uppgiften om narkotika.
Igår var jag ute med Emma, Hanna, Tisha, Syrran och Madde. Vi satt bara och pratade som vanligt. Finns inte så mycket annat att göra här omkring på vardagarna, och vem orkar gå till ug? haha elakt.
men ska gå ut nu tror jag, tjing!

Inga kommentarer: