torsdag 16 oktober 2008

08-10-16; besviken

Igår sov jag hemma hos Emma eftersom vi bara hade mentorsdag idag. Och igår fick jag reda på att Fay och Tisha hade rymt hemifrån. Dom har en sån jävla kontig syn på livet och jag var så jävla orolig och arg på samma gång. Men nu vet jag varför dom gjorde det, brist på uppmärksamhet. Jag Hempa och Emma var ute och letade efter dom i Gimo till kl 2 igår natt. Nu vet jag inte vad jag ska tror och nu har oron gått över till besvikelse och ilska. Men dom hittade Tisha och Fay i Gränby centrum igår natt kl 3. Nu är dom hemma och jag ska nog inte säga vad som kommer hända dom på internet. Men så går det .. tycker inte synd om er hjärtan.
Idag är det en vecka tills jag åker till Ryan. Är uppspelt, men jag hoppas det kommer bli så bra som jag föreställt mig. Men vi får se. Imorgon har jag prov i skolan så ska plugga lite till och sen sova efter det. The world is in my hands.

Inga kommentarer: