lördag 11 oktober 2008

08-10-12; jippiwoawoa



I see the broken moon.
I can feel an open wound.
A tear along my cheek.
I promise you I am not that weak.
A look that tear me down.


I am going to leave this town.


I helgen har jag varit hos mamma och är fortfarande här. Det har varit jätte mysigt att träffa mamma klara och petter. Om 13 dagar åker jag till min ögonsten. Kan knappt vänta har nog inte varit såhär lycklig på ett år. Igår kom vi hit runt 9 på kvällen. Bussresan var inget speciellt som vanligt. Jag sov iallafall halva vägen, var helt utmattad men vet inte varför. Idag väcktes jag utav Klara kl 11 så jag gick ner och åt frukost och snackade med the family. Hade egentligen velat sola idag men det blev inte så eftersom vi hade en middag här idag och så. Jag Klara och Petter drog till ica maxi efter frukosten och handlade. Klara handlade en Barbie =) hihi.
har legat och softat tills kl 6 för då kom gästerna. Åt mat och gick ut och träffade madde lite senare runt 7. Så himla skönt att få träffa henne igen. Saknar dom gamla tiderna i Tyresö. Kan vara skönt att slippa vara osäker på att folk ska snacka skit så fort man säger något privat.
Har pratat med älsklingen idag en liten stund också :) Jag Madde Syrran och Rebecca kollade på en skräckis och mös nere i gillestugan senare på kvällen. Sen kollade vi på pinsama videos sen vi var små. Oj så vi skrattade! Har prov på Måndag i medicinsk grundkurs och har inte plugga nånting så det måste jag göra imorron. -.- suuuuuck. Men iallafall, just nu sitter jag nere i källaren och väntar på att lägga mig, kl är 1:57 just nu och jag är ganska så trött. Imorgon är det en ny dag och jag ska plugga? usch vad är meningen? .. JAG HAR GLÖMT BOR MITT FUCKING MSN LÖSENORD dessutom. Jaja, det är endå inget röj där. (;
Men ska prata med älsklingen nu så jag skriver mer imorron om det händer någonting roligt.
puss

Inga kommentarer: