söndag 30 november 2008

08-11-30 jävla håla!

I fredags åkte vi upp till kusinerna i norr. Vi kom dit runt 8-9 tiden på kvällen & då kom lars & petra över. Jag, Renée, Kicki & Kattis drog över till deras hus & kollade på tvn först. Kommer inte ihåg vad vi kollade på men det kan inte ha varit någonting speciellt så mycker som vi babblade på. Vi ledsnade ganska snabbt nere i vardagsrummet & drog upp & kollade på film. Först kollade vi på Mirrors som var hyggligt läskig, kicki ville inte vara med så det var bara jag, reneé & kattis. Filmen slutade runt 2 på natten & det var kolsvart så vi bestämde oss för att titta på Meet The Spartans så vi skulle lugna ner rädslan några grader. Antar att vi somnade runt 3-halv 4. Jag sov i Kattis säng & Reneé & Kattis som i bäddsoffan. Kl halv 11 väckte Kicki mig nästa dag för vi skulle shoppa. Orkade inte dra till övik så vi fick skjuss av pappa till Kramfors runt halv 1. Vi stressade oss fram för alla affärer stängde kl 2. Anna & Jimmy kom dit för dom skulle till systemet så jag & kicki passade på att köpa någonting till kvällen. Det blev vodka. Pappa hämtade oss ifrån Kramfors busstation runt 2 sen drog vi oss hemåt & gjorde oss redo för släktmiddagen. Jag duschade & Kicki satt med mig & snackade inne på badrummet sen gick vi över till henne & då duschade hon & jag snackade med henne. Vi fixade håret och så efter det & började sminka oss litegran. Åt middag kl 5 & sen gjorde vi oss i ordning för kvällen. En av Kattis killkompisar kom och hämtade oss runt 7. Vi drog in till stan till Jimmy & Anna. Spelade vattenfall & några andra spel & hade skit kul. Sen drog vi ut för vi skulle till Annas kompis Jonas eller ngt. Där fick vi jäger, cider & öl. Tackar aldrig nej till gratisfylla. ^^, Senare drog jag, kattis & reneé ner på stan & där slutar historian tills vi kom hem till anna igen. Det tog oss ungefär 30 minuter hem till anna & där sjöng dom singstar & ena å det andra. Kicki var lagom full. Haha förlåt gumman! Jag var ganska full jag med för jag bestämde mig att börja gå hemt ill klocke runt 1 & det är ett par långa plågsamma mil. Men Kicki, Kattis, Reneé och Anna + Jimmy hittade på mig på en bensinstation. Antar att jag var trött & ville hem. Vi vaknade runt 2 imorse (eftermiddagen) och var redigt trötta. Fast mådde bättre än Kicki.
Vi började dra oss hem till Gimo runt 4 på dagen & såfort jag kom hem fick jag mer skit slängd i annsiktet på mig.

ÄR LESS PÅ DENNA JÄVLA HÅLA!

Inga kommentarer: