söndag 16 november 2008

08-11-16

Har varit hemma ifrån usa i en vecka nu imorron. Känns tungt att vara ifrån älsklingen men vet att han har det bra hos Tonya så jag oroar mig inte lika mycket nu över honom. Och äntligen har Ryan fått ett jobb. :) Känner mig som en stolt mamma eller något, hihi. Jag vet att det känns bra för honom att jobba nu så det känns bra för mig med. Nu ska jag göra det bästa jag kan i skolan eftersom jag bara har slappat mig fram ett tag, vill verkligen göra bra ifrån mig & visa framtassarna nu så det ska jag också. Jag vet att jag har kapasiteten att göra bra ifrån mig så det är verkligen på tiden att göra det nu. Igår hade emma tjejfest hemma hos henne. Jag och Tove gick dit kl17:15 och var där kl 17:30. Det vara bara emma och lollo där när vi kom. När allihopa hade kommit var det Jag, Tove, Emma, Lollo, Elin, Jossan, Bella, och Linda. Hade jätte roligt. Vi spelade kortspel och det gick väl sådär. :) Blev alldeles för full & känner inte för att dricka på ett tag. Jag & Tove kilade hemåt till mig halv 12 och när vi kom hem la jag mig på sängen när tove och lillasyrran satt och spelade gitarr så jag kunde somna ^^, vaknade halv 7 i morse och drack apelsinjuice, multi & mjölk sen gick jag och la mig igen. Vi vaknade och klev upp kl 11. Sen åt vi på roma runt 3, sen drog min sötnöt tove hem. Har pluggat iallafall 2 timmar idag så det är en förbättring. Men nu ska jag sova, skriver mer när jag får lust.

Inga kommentarer: