tisdag 18 november 2008

08-11-18 tisdag


Igår var jag verkligen as trött. Vi började kl 12 och slutade kl 15:00 i skolan. Kom hem och pluggade hela dagen och somnade halv 9. Inte en speciellt lyckad kväll direkt. Imorse klev jag upp vid 7 och duschade, sminkade mig och fönade håret sen drog jag till skolan. Hade Matte med Amanda vilket gick mycket bättre än det gjort för mig på ett bra tag. Sen hade jag databild och dom körde ut oss ifrån salen så det sög, sen hade jag svenska och medicinsk grundkurs. Var med Amanda hela dagen i skolan och vi hade en ganska rolig dag idag :). Gick hem och åt middag och sen drog jag ut med Amanda runt 7. Vi gick hem till hennes brossa sen skulle hon ut och köpa cigg & då träffade vi madde & hanna också. En helt okej dag idag tycker jag, längtar till helgen, inte för jag vet vad jag ska göra men det ska bli skönt att få sova. puss
p.s saknar min älskade pojkis på andra sidan dammen!

Inga kommentarer: