tisdag 2 december 2008

08-12-01; my life obviously hates me

i miss you '


Klev upp kl 8 idag & gjorde mig i ordning sen drog jag till skolan. Åt frukost där för hann inte hemma. Första lektionen hade vi matte & just nu har jag, hanna, chris & amanada databild. Mys! Efter det här ska vi käka lunch, vet inte vad det blir men säkert något ätbart förhoppningsvis. Vet inte vad jag ska göra resten av dagen men det får vi se. Saknar Ryan så himla mycket, han var jätte ledsen igår & det blev jag med eftersom han var det. Varför måste vi vara ifrån varandra? Det blir så himla jobbigt, vi bara bråkar när vi är ifrån varandra. Jag längtar tills jag får träffa honom igen, om 11 dagar. WEEEIJ! Vet inte riktigt vad jag vill köpa till honom i julklapp ännu. Fick bilderna ifrån fotografen igår av mig och ryan. Han skickade dom för ungefär en vecka sen & jag blev ganska nöjd med dom faktiskt. Ska ge farmor, farfar & louise, mormor & morfar ett kort. + att jag funderar på att skicka några kort till kusinerna. Mamma & Pappa + klara och reneé ska också få ett par. Gud, jag vet att det enda jag pratar om på dagarna är ryan, förlåt tjejer men jag tycker det är så himla jobbigt att vara ifrån honom hela tiden.


p.s. jag har tråkigt idag b/c det regnar

1 kommentar:

Madeleine Thunwall sa...

du behöver ju inte be om förlåtelse för det, dom är dina vänner och ska lyssna på dig raring. förstår att det är svårt att vara ifrån honom. nu i helgen kmr du hit, och på lördag är du min <3