måndag 24 november 2008

08-11-24 omg

Det har snöat grymt mycket inatt och idag, på vissa ställen har vi en halv meter just nu. Vet inte hur länge det kommer hålla i sig bara. Hoppas fram till jul, men det gör det ju aldrig. Iallafall, klassen skulle till sos centralen idag men eftersom det snöat så mycket och så gick inga bussar idag så vi kom inte iväg. Vet inte om vi kommer behöva gå i skolan imorron eller inte men det hoppas jag för det blir så himla tråkigt att bara sitta hemma. Speciellt när man förväntar sig att någon ska dyka upp & inte gör det. Duschade och fixade mig lite sen kom Amanda hit. Vi gick ut & mötte Bebin sen drog vi hem till mig & kollade på film. Vi ville vara ute idag & mysa i snön men det blåste och snöade så himla mycket så vi stod över. Vi kollade på the scorpion king 2 eller något, sen 27 dresses. Gillade 27 dresses mer än den där jävla knäppfilmen vi kollade på först. Om 19 dagar åker vi tillbaks till usa, jag längtar! det känns som jag varit ifrån Ryan hur länge som helst men det har bara varit 2 veckor. Kommer vara i usa i 4 veckor eftersom jag inte vet när jag får åka dit nästa gång förutom till sommaren för då flyttar jag dit. Men nu ska jag kolla på film m. syrran, pussilipuss

p.s 19 DAGAR!!!!

Inga kommentarer: