tisdag 11 november 2008

08-11-11 HEMMA

Nu har jag kommit hem ifrån usa. Jag har nog aldrig saknat Ryan så mycket som jag gjorde innan jag åkte. Just nu saknar jag honom extemt. När jag var i usa bodde jag först hemma hos Ryan och hans pappa. Vi var med gamla kompisar och åkte runt för det mesta. LYCKLIG det var jag iallafall. Jag tror att för varje dag som går saknar jag honom mer och mer. Men vi ska åka till usa igen den 19 december. Har iallafall haft jätte roligt med min älskling, trodde jag hade tappat alla känslor för honom eftersom vi varit ifrån varandra så mycket. Men det visade sig att jag hade starkare känslor nu för honom än vad jag haft. Tänker iallafall aldrig mer oroa mig för att jag inte har känslor för honom. Ryans pappa flyttade ut ur huset dom hade så vi hade ingen annan stanns att ta vägen än till pappa och tonya. Hade inte lika roligt där som jag hade hos Ryans pappa. Uppe hos tonya var vi ute hela dagarna och körde 4hjulingar och dirtbikes eller vad det nu kallas. Önskade att tiden inte hade gått så fort som den gjorde. Kändes som jag bara var där i 3 dagar typ. Tiden går fort när man har roligt antar jag. JAG ÄLSKAR IALLAFALL DEN MIN POJKE!!! Just nu bor han uppe hos tonya för då kan han få skjuss till jobbet eftersom han jobbar så långt ifrån. Gud vad skönt det känns för båda han och mig att han har fått någonting att göra. Sitter just nu i datasalen och har databild, tänkte uppdatera bloggen en snabbis så här har ni det. Tjingling