onsdag 10 december 2008

08-12-10; sittin here waitin

Igår slutade jag skolan runt halv 4 tror jag. Gick till torget med hanna & köpte cigg med Chanel. Sen gick jag hem & pratade med pappa en stund å sen vara bara att dra ut igen & möta syrran vid busstation. Vi gick till vita villan och solade en stund & låg & snackade om hur dagen varit å sånt. 3 dagar kvar tills vi åker till usa. Saknar Ryan så det riktigt knakar i mig! Kommer bli väldigt skönt att få åka ifrån gimo ett tag men kommer sakna att tralla runt i skolan med Chris, Amanda & Hanna. Hoppas ni får en underbar jul tjejer! Just nu sitter jag i datasalen med Amanda & Chris. Dom har administration medans jag bara sitter här med dom eftersom jag inte har någon lektion. Har takigt bort socialkunskapen ifrån schemat nu så det känns skönt. Hmm.. Idag ska jag vara med Amanda efter skolan & hon ska följa med mig till vita villan & sola senare. Ska bara gå dit idag & sen blir det inget mer eftersom mamma, petter & klara kommer hit imorron & på fredag ska jag göra mig i ordning tills usa. Packa och sånt. Vi åker till usa fredag natt/ lördags morron kl 03:00 ifrån Gimo. Kommer flyga till Danmark,Tyskland & sen USA. Imorgon är renées luciatåg och alla i familjen ska dit + hanna boholm. Hon & jag kommer väl förmodligen sitta där och skratta ihjäl oss åt dom där utan liv. A-ha! Finns inte så mycket mer att berätta som skall läggas ut på internet. Jo! en sak till, läser en bok som heter " Där Regnbågen Slutar" den är jätte bra men är en tjejbok. Så har ni tråkigt under jullovet låna den eller köp den & LÄS!

p.s. 2 dagar & 15 timmar kvar!!!

Inga kommentarer: