torsdag 11 december 2008

08-12-11

Igår kväll sov Amanda över här & vi kom hit runt 11. Solade på vita villan igår & fick typ soleksem på magen men ingen annan stanns, skumt. Har fått lite färg iallafall tills jag åker imorron. Det känns så overkligt att vi åker imorron. Är upprymd & glad på samma gång. En underbar känsla ska jag tala om. Vi kommer landa i usa runt 5 på eftermiddagen & åker hem till Tonya efter det och vila upp oss lite tror jag. På söndag ska vi upp runt 7 & åka till kyrkan eftersom hon ska sjunga. Hon är verkligen jätte duktig för att vara 11 år gammal. Efter det ska vi hem till Chasity, Emma & Joseph eftersom Joseph fyller 1 år imorron. Så vi ska köpa någonting till honom & efter det ska vi hem till Ryans pappa Danny. Gud, så himla mycket på en gång. Kommer vara slutskörd ^^, idag var jag på Renées luciatåg & det var helt ok. Hanna B, Pappa, Mamma, Petter & lilla Klara var där med mig också. Efter det åkte jag, mamma, petter, renée & klara hem till mormor eftersom hon fyller 72 idag. Börjar bli gammal, haha nerå. Efter det gick jag hem till Linus & kollade på nån film med linus å hempa. Helt okej eftersom Linus är helt tokig & skit rolig. Haha fick magkramper efter så mycket jag skrattade (inte riktigt så mycket, men endå). Kom hem runt 11 och har suttit & läst i boken. Just nu pratar jag med Ryan & ska lägga mig & sova om en stund. Imorgon är det luciatåg på bruks, sen ska vi bara baka pepparkakor (skelett) på medicinsk grundkurs timman. IMORRON KL 03:00 ÅKER JAG! :)

Inga kommentarer: