tisdag 8 september 2009

090908 när jag hör din röst

ÄNTLIGEN!

Böckerna har äntligen kommit, hämtade dom på OK idag. Har börjat på tvåan idag. (När jag hör din röst)
Första boken (Om jag kunde drömma) av Stephenie Meyer läste jag ut på ca en vecka.
Har blivit Sveriges nördigaste bokmal. Haha.

Helgen var underbar. Var väldigt skönt att bara umgås med mamma, klara & petter.
Hoppas att jag åker dit igen snart.

Skolan var helt okej igår, & idag. Har varit lite läxförhör & sånt men det har gått bättre än anat.
Hade bland annat ARL förhör idag. Jag och Natta fick 15/14. Haha fråga mig inte hur.
Gjorde naglarna hos Jane idag också. Hon är väldigt duktig och helt klockren.

Imorgon blir det till att jobba.. Känner mig inte jätte peppad vet inte varför , brukar ju verkligen se fram emot att gå till jobbet. Är väl bara trött eller något åt det hållet.

Cheerleadingen har krånglat lite, så nu slår vi ihop Senior & Junior laget kan man säga.
Blir träning igen på tosdag vilket jag ser fram emot. :)

Men nu ska jag kura in mig under täcket och fortsätta på läsningen!

p.s. pappa drar till usa utan mig :( .. snyft!

Inga kommentarer: