torsdag 3 september 2009

090903 vissa dagar är bättre än andra,

Klev upp kl 8, gick och jobbade från 9.30 - 12.00 sen drog jag hem och vilade.
Sen drog jag tillbaks och jobbade 16.00 - 20.00. Det var surströmmings skiva och Pubkväll idag för alla boenden som ville gå. :) Helt okej faktiskt!
Pappa hämtade mig på jobbet och sen var det bara att köra fort fort fort till träningen som började 20.00. Men dom väntade på mig dom sötnosarna ;D

Imorn jobbar jag 08.00 - 14.30, men ska till tandläkarn kl 11 för råkade bita av en tand här om dagen, fråga mig inte hur! :S Lyckas med allt nu för tillfället.

Drar till moderjord i helgen, har inte sett henne på heeeeeeela sommaren.
Saknar henne, petter & klara gumman väldigt mycket.

Nu är det verkligen dags att sova, gonatt schimpanser!

p.s. light up my life

Inga kommentarer: