onsdag 2 september 2009

090902 it's time again



HELGEN VAR UNDERBAR :D

Fredag - åland med lärkorna (jobbarpolarna)
Lördag - ladan m. --


Var hos läkarn igår, vilket ledde till återbesök på återbesök.
Gastroskopi framöver, hm, känns som något att sova på.

Idag jobbade jag 7.00-14.30, fast var och tog blodprover i en halvtimme på det.
Det var helt okej på jobbet, allt som vanligt iallafall. :)
När jag kom hem ifrån torget där paow, fay, simon och alvin satt började jag städa.
Kändes som det behövdes eftersom jag åker bort i helgen. Till mamma.

Gårdagen var helt okej den med, var hos tessan på kvällen & thiki tog en titt förbi.
Han följde med mig en bit på vägen hem, gentleman (; haha.
Känns så konstigt att det börjar bli mörkt på kvällarna nu igen ..
Har precis vant mig vid att det alltid är ljust ju? hm..

Ska väl laga mat snart förmodligen,
sen visar det sig vart kvällen slutar.

p.s. you left my heart

1 kommentar:

Isabella sa...

det är så det ska va ;) haha