söndag 28 juni 2009

09-06-28


Jag & syrran påväg till begravningen ..
Snacka om att båda två fejkar dessa leenden.

Åkte upp till farmor & släkten i torsdags.
Har umgåtts mycket med Kicki & Kattis, har mest tagit det lungt.

I fredags var begravningen, alla var samlade fick t.o.m träffa farbror Nisse.
Det var en utav dom jobbigaste momenten i mitt liv .. * :/ *

Blev ingenting med sjungandet för skulle inte klarat av det.

I lördags åkte jag, syrran, pappa, kusin lars, kusins barn julia (6) & ronja (2) till flogsta & badade.
Jag solade mest, tror jag doppade mig 2 ggr. Haha.
Lars och familjen kom över senare på kvällen & både han & jag såg ut som 2 kräftor.

Kom hem idag (söndag) gick till torget och tog det lungt & väntade på att älsklingen skulle skynda sig lite (;
Träffade Tess, Leo & Arzu och tess skulle handla så jag & syrran vaktade barna :)
Renée åkte hem vid 7 tiden men jag följde med Tess hem & var med henne och barna.
Runt halv 10 tiden drog jag hem och hämtade badkläder, snoddas hämtade mig & vi drog till dammen där amanda & hanna väntade.

Badade med amanada & det var faktiskt ganska skönt i vattnet :)

Kom hem för ca 15 min sen & ska väl sussa nu hade jag tänkt så man orkar med morgon dagen :)
funderar på att bada och sola.

1 kommentar:

Isabella sa...

du är så söt gumman!