onsdag 24 juni 2009

09-06-23

remember this pic*

Igår jobbade jag tills halv 9 sen gick jag hem och hämtade lite saker och drog hem till amanda där hanna var hundvakt själv till milla. Vi kollade på 3 filmer, wallie, leagally blond & fools gold, kommer inte ihåg om det var någon till. Vi satt uppe tills kl 7 på morgonen sen sov jag i en halvtimme och sen drog jag tillbaks till jobbet. Allting har gått bra idag antar jag, har röjt i rummet eftersom vi åker upp till norrland imorn och ska på farfars begravning. Syrran och jag ska sjunga & är sjukt nervös. Alex och Hempa kom förbi runt halv 12 och sa att det var bråttom & att jag skulle skynda mig ut .. Var tydligen några kor som var lösa men vi såg inga så vi åkte till Max ist. Kom hem till mig sen och Hempa fixade lite på min data medans jag och alex mös :)

Inga kommentarer: