söndag 22 mars 2009

09-03-22 allt är uppochner

Orkar livet inte med mig eller är det jag som inte orkar med livet?

Allting går jätte bra på lärkbacken & jag trivs jätte bra. Men fritiden har varit värre på sistonde.
Önskar att jag kunde flytta tillbaks till Ryan. För här har jag verkligen ingen lust att stanna.
I fredags gick jag, syrran, amanda, linnea, madde och hanna upp till ladan och kollade läget.
Dom flesta var packade. Drog hem runt halv 1 tiden & Emma sov hemma hos oss för hon ville
förmodligen. Hon var ganska full :) vi försökte få polis skjuss hem för vi orkade inte gå så jag, renee lät emma spela jätte full, men dom jävlarna sket i det. :S Då vet man vad för hjälp man får av dom. Haha. I lördags chillade jag med syrran på dagen sen drog vi till träffen. Det var inte jätte mycket folk och mest bara fjortisar som stod och hoppade runt så vi drog hem.
Lika bra det för det blev ett jävla bråk där senare på kvällen.
Syrran åkte hem idag runt 11 tiden. Jag sa bara hejdå sen la jag mig igen. Kände verkligen inte för att kliva upp. Önskade att jag bara kunde sova fram tills sommaren. Men men, :)
Har pratat med Ryan dom senaste dagarna. Han ringde mig, det kom liksom som en chock.
När allting verkar okej så dras minnerna upp igen. Men får se vad som händer i framtiden för såhär tänker jag iaf inte leva. Men ska upp och jobba imorron så ska sova.

Gonatt

p.s. varför vill alla bråka för?

1 kommentar:

Anonym sa...

heeey babe hur äre sakna dig <3