onsdag 11 mars 2009

09-03-11 back in black

Nu har jag inte skrivit i bloggen på ett bra tag. Kan bero på att jag inte haft tid eller intresse. Nu praktiserar jag på lärkbacken igen 3 ggr i veckan fram till sommarlovet. Trivs bra som bara den :) känns skit bra. Fast det är inte många som trivs i en sådan miljö. Men men.
I fredags var jag med Lina & Madde. Vi gjorde ingenting speciellt. Var runt i Gimo bara.
Lördags kom Lollo hit, vi tog det lungt tills vi skulle till festen i Alunda. Det var helt okej där tills allting spårade ur. Amanda var ganska så full, så tog hand om henne hela kvällen. Fixade skjuss hem, eller ja (hade inget val för snäll-snoddas kom varesig jag ville eller inte) så jag, lollo och amanda kom hem. Sen var vi tvungna att hämta Amandas lillasyster i Östhammar. Stackars snoddas säger jag bara. :P Men men, sen lämnade vi av Amanda och hennes syster hos deras bror. Jag och Lollo stannade ute med Snoddas & Meatan en stund. Kom hem runt 4.
När jag & Lollo vaknade i söndags lagade jag mat åt oss. Sen ville vi bara chilla så köpte chips & dipp & kollade på film. En helt okej dag.
Sov hos amandas bror i söndags. Vi satt uppe till, ja, säger bara ganska tidigt. Jag, Amanda, Pelle & Snoddas kollade på film hela kvällen/natten/morgonen.
Idag följde jag med Emma till stallet. Vi mockade och sånt först sen drog, Jag, Elin & Emma ut och red. Vi red förbi slakteriet och upp till gimodammen. Sen in i skogen till stallet igen. Jag red Buxen, Emma red Wanna & Elin red Tino. Det var väldigt mysigt förutom all snö som ramlade ner på oss i skogen. Haha.
Just nu sitter jag och kollar på TV & har väldigt tråkigt. Imorgon ska jag till skolan.

Onsdag - åker vi i klassen till kungsberget :)

p.s. jag diggar dig!

Inga kommentarer: