söndag 4 oktober 2009

041009



Har inte skrivit på ett bra tag nu, har varit fullt upp.
I måndags var det skola sen drog jag & amanda in till stan och köpte skor, mobil och lite sånt.
Tisdags - skolan. Ons - Fre. - jobbet :)
Förra helgen drog jag, salminen & josse till gm på fredagen, på lördagen drog jag och madde och förfestade hos småland sen drog vi allihop till bowlan. Träffade resten av allihopa där. Salminen, elin, jenny, tove & alla söta människor. Veckan har gått fort. Salminen har sovit här sen i måndags, hon är hemma nu så passar på att skriva lite här så slipper jag vara osocial när hon är med. :)
I fredags drog jag, josse & salminen till gm igen. Haha! marcus körde oss dit & hem.
Det var faktiskt ganska roligt där, speciellt när stoffe och isak dansade runt där och livade upp stämningen.
Natta KLOTA! hahaha, :D så snyggt. Igår (lördags) drack jag och natta sen drog vi ut till tummen och kollade läget, alla dom andra drog till stan så det blev dött i gimo.
När vi skulle gå hem kom det några som ville filma oss, dom skulle typ göra en dokumentär om oss i norduppland och hoppades på att det skulle vara med i SVT. Ja, det hoppas inte jag för jag drack igår.
Gick hem tog det lugn sen sov vi. Jag gick upp halv sex i morse och tog farväl av min far som åkte till USA nu i 2 veckor. Kommer bli tomt som bara den, kommer sakna min lilla papi :(
Imorn är det skola igen, ska ut med lollo, pillow och förmodligen salminen lite senare och prata.
Nu är det plugga som gäller. Hejs

Inga kommentarer: